Ugly Blog
I| Love| You




benda yang paling aku x berape nak suke tntang FB
Thursday, July 28 | 0 comment(s)
 hye-2 , wahh ! da lame x update kat blog nie , rndu plak rase ye , hahaha :) acc , blog nie kkddg jdi tman aku , hehehehe . okayh nie cerita ac dh lame makin lame makin melampau plak bdak-2 FB nie . dah 2 mmgu jgak la aku x on9 la kan , skali on9 pehhh ! byak gler bnde yg aku z tahu jadi tahu . hhhmmm , okayh mle-2 bkak FB msti la approve membe yg add kan , nthen dah la mmat-2 yg x tahu asl usul ye chat nan aku , okayh aku lyan skejap tapi aku lyan pon x de la lbh-2 just mahu berkenalan sje . nthen dah lame-2 knal mamat-2 nie pon mntak la numbe aku , soory la bro gua x bagi numbe gua . if bagi pon aku mlas nk lyan korg puye mssg or call . huh ! tension plak kkdg gne FB nie . mle-2 nk jek diactive kn FB nie , p nk uat mcm mane kat stu la aku dpat jmpe membe-2 lam aku n ex-2 aku . heheheh :) eehhh , aku nie cerita psal lain plak , okaayh la . smpai sinie jelah cerita aku , insyaallah aku update ag . oke byee :DDD




.