Ugly Blog
I| Love| You




Break ?
Saturday, October 22 | 1 comment(s)
Hey readers , sihat ? blogging blogging blogging , haha -,-
Hari ni nak update pasal tajuk dekat atas tuh . Yeayhhh , korang dah nampak kan . Btw , korang dah tengok status dekat fb bella . Nyahhh ! single right ?
Ape yang korang nampak semua betul . Now bella dah single -,-
Semalam gaduh dengan dia sekejap . Andthen , lepas jek dia buat SUPER SAVER dia terus call bella . Kitaorang slow talk . andthen , dia lepaskan bella . Time dia cakap dia nak lepas kan bella tuh , jantung tetiba jek nak tercabut . Adoiiii !
Time dah cakap-cakap dengan dia tuhh , tetiba air mata melilih . Nyahhh ! something terkeluar dari mulut bella , nak tahu apa dia ? tetiba bella tersebut nama ttuuuutttttt . Aahhhh , shiftttttt . -,-
Haihhhh , semalam mmg air mata asyik melilih jek . Wait-2 lupa pulak , Capital A kau ingat tak semalm kau suruh aku sebut kan 2 janji yang perlu kau penuhi . Kau tahu kan ? acctly , aku tipu kau . Aku terpaksa cakap mcm tuh supaya kau benci dekat aku . hmmmmm , i'm sorry :(
Jujurnye memang susah nak lupakan kau . hmmmm :(
Aku paksa diri aku untuk banci kau , lupakan kau . delete semua gambar kau , buang semua kenangan kite , sbb itu yang kau nk . Kayhh .
Btw , thanks for everything akhimm (:




.