Ugly Blog
I| Love| You




Jangan tinggal kan aku ! :(
Saturday, October 15 | 0 comment(s)
 Hey readers , lama tak update blog nie . acc , if update pun tak tahu nak story psal ape . Okayh , tetibe hari dpat story pulak . Now , nak kongsi dgan korang sume .
It's about my CAPITAL A . sape lagi akhim la . Okayh semalm mcm biase kteorg gayut . Dia call dalam pkul 12 lebih . Time tuh pulak dah tido . Time die call tuh bolh pulak aku mengigau . haihhh ! buat malu jek . Aku off kan phone tuh andthen die call balek . Okayh , semalm seriusly slot sedih gilerr ! Dia bolh pulak nak tggal kan malaysia , dia nak ikut mak dia . adoii ! time tuh air mata nak melilih dah . Nthen , die suruh aku lupa kan die . Makk aiiii ! memg tak la kan . Susah weyh aku nak lupakan kau !

                                      ILOVEYOU AKHIM !




.