Ugly Blog
I| Love| You




Haha :)
Friday, November 11 | 0 comment(s)
Hey guys , dah lama tak update blog nie . Rindu pulakk . Korang tengok blog aku amacam ? Buruk kan . Yea memg buruk , aku dah tak tahu nak edit mcm mana lagi , last-2 bia kna jelahh .
So , hari ni aku nak cerita pasal hari ni lha . Haha -,-
Petang tadi aku pergi UM dgan Cikgu dila , ety , 2 orang ( tak tahu nama ) . Kitaorang pergi sebab ada ape ntah . Siap ukur tu lah ni lah . Aku ikutt jelah .
Balik tuh Cikgu dila ajak pergi carefour , dia nak beli barang . Sambil tuh kitaorang jalan-2 lha dekat situ . Rugi etul tak bawak duit kalau tak dah boleh makan tutti fruti , haihhhhh -,-
Sambil tggu Cikgu dila , aku dgan ety menggila dekat tempat lif tuh . Haha . Boring puye pasal lha . 
Kayh lha tak nak cakap banyak ,aku nak tengok cara pakai selendang , almaklumlah , aku nie tak reti sangat . Haha -,- 
Korang tengok jelah gambar dekat bawah ni :)












.