Ugly Blog
I| Love| You




Happy , Sad and Everthing :'(
Tuesday, December 27 | 0 comment(s)
Hello peeps , lama tak update blog . hhmm :( I have story , its bout my life . Kyh macam nie , bella tak sangka yg A nk couple balik . hhmm :( But , bella dahcouple dgan F . haihh . Sejak akhir2 nie A text , dia nak hubungan kitaorang bebaik semula , but bella taknak jugak sakitkan hati F . Yaallah , kenapa lha susah sangat nak buat pilihan nie . Dua2 sayang bella but bella ? hati bella dekat siapa ? hhmm :(  Bila teringat mesti bella pening kepala . Semalam A call , hmm . Sumpah rindu giler dga suara dia , rindu dia panggil bella 'beruang bulat' . hhmm , semalma kau panggil aku macam tuh kan sayang , rasa happy sangat . Happy tuh sekejap jea datang ye , dia pergi after kau bagitahu kau taknk kacau hidup aku lagi . Kau tak pernah kacau pun hidup aku , malah aku happy bile kau ada dekat dgan aku . haihhh . Seriouly , aku memang bodoh and tak reti buat keputusan . hhmm :(




.