Ugly Blog
I| Love| You




Crying :'(
Saturday, January 21 | 0 comment(s)
Nampak muka tuh ? hhm , i know its very ugly :'( Guys , bella nak story ni . Semalam bangun pagi terus takda mood , then tetibe nangis dalam bilik . Then , mulut ye tetibe sebut nama CAPITAL A , ouhh imisshim :/ Then , time tuh terus cari membe yg boleh happy kn bella , nasib bak ade twins bella , seri :) Bella story semua nye kat dia , nasib baik dia ade dapat dia tolong bella , thanks seri . Weyh , bella tahu A dah tak sayang kat bella , i know :/ But , iloveyousomuch <3 If cant i want you back . hhmm :/ N , L & F , aku ingat lagi tuh weyh . Tiap malam aku sanggup tggu kau punye call , but satu pun tak da . Hhm :/ Sedih sangat weyh . Kau happy ? Now kau nak balas dendam kat aku ? Dulu kau rasa perit ye , sekarang giliran aku pulakkk , memang perit weyhh :/ Semalam satu hari aku takda mood , makan pun takk , just makan roti tuh pun makan separuh . Hhm :/ Walaupun aku marah kau , aku tak pernah benci kau . Aku sayang kau weyh , hhm :'(




.