Ugly Blog
I| Love| You




Ceh coret xD
Friday, July 6 | 0 comment(s)

Hye hye, assalamualaikum :) Ceh tengok blog bella, acano ? okay takk ? Btw, thanks for lya amran sebab dia lha yang telah meng-edit blog bella ni :) Kalau nak update mesti lha ada story kan ? Hm, kayyy bella ingat nak story dekat korang pasal classmate bella lhaa :) Hope uollss, rajin nak baca, okeyy :) Lets start xD

haziq - kayyy budak ni memang banyak masalah dekat sekolah. Suka melawan cakap cikgu, ahaks!
norhan - dia ni aku taktahu lah kenapa, selalu tido dalam kelas. Then, cikgu bagi nota diataknak salin then mintak nota orang lain. Hm,
syafiq - kitaorang dalam kelas panggil dia abang botak, haha dia ni kalau nampak aku
mesti nak lari aku pun taktahu kenapa, maybe dia ada hutang dengan aku kott, haha
harith - aku dengan dia takrapat sangat, sebab dia ni pendiam sangat. Dulu dia suka mmbe aku so agak rapat sedikit then bila membe bella tolak dia kitaorg langsung dah takrapat. Btw, he not bad :)
hafiq - aku dengan budak taktahu lha, kalau dalam kelas ada jea benda yang dia takpuas hati. Selalu menyakat. Dalam sehari dalam kelas dia mesti akan ketuk kepala aku, aku pun pelik -,-
islah - dia ni boleh lhaaa, dalam kelas pun pendiam lha jugakk. Dia ni salah seorang budak bola.
anas - okeyy budakk ni, kalau lepak dengan dia then story masalh dia akn cakap macam ni "ish! takfaham betul lha dengan perempuan ni" haha, sengal betul dia ni :p
anuar - dalam kelas panggil nuek, dia ni suka buat lawak dalam kelas, kalau time subject sains dia lha yang selalu kena bahan dengan cikgu, haha
arif - a.k.a black, taktahu kenapa black maybe sebab dia.. haha :p dia ni pun suka tido dalam kelas, macam dekat rumah taktido jeaa. And, dia boleh diharap, Ahaks !
zawahir - a.k.a camp, dia ni kalau lepak dengan dia suka sangat cari pasal dengan aku, aku pun takfaham sebenarnya.
ikhwan - aku takrapat sangat ngan dia, for me dia ni time belajar mesti focus, haha. Btw, dia tinggi hoo, kalau aku, haha
suhaila - dia hipokrit, ehh ? typo bia lhaa. Hm, dia ni sembang jea lebih buatnya takk -,- #budakbanyakmasalah
ain - dia ni baik, dia tolong aku siap kan folio seni, dia ni kreatif :) suka tolong kawan dia. Yang takboleh blaa bila dia gelak macam tak ikhlas jeaa
wana - a.k.a joyah, nak tahu kenapa sebab mulut dia ni takboleh duduk diam, ada ke nak comment, tuh lha ni lhaa -,-
arina - dia ni takbanyak keep secret, selalu cerita jea secret dia tuh.
nisa - dia ni makwe si harith tuh, everyday kalau takda cikgu mesti dorang date dalam kelas, so sweet lha katakan :)
zarul - hah ! acctually aku taksuka sangat ngan dia ni, suka cakap besar. Sorry yeaa -,-
aijas - dia budak bola jugakk, dia pun boleh diharap, ahaks !
hanif - dia ni kitaorg panggil la bou za sebab nama fb dia macam tuh, haha :) mata dia sepet kott, kalau dia senyum erus taknampak mata dia, haha
adli - aku taktau nak story dia ni macam mana ? sekejap okey sekejap takk. hm
syafiq - dia ni pendiam and takrapat dengan perempuan.
farid - ketua kelas aku, hm dia ni okey lhaa :) penjual sate yang hebat, haha
laila - penolong kelas yang okeyyy. Cuma kalau share problem dengan dia nanti dia bocorkan, so bahaya sikit, haha
shuda - dia ni datang sekolah pun nak ber-make-up. Tiap masa mesti tengok cermin but pelajaran dia okay.
diana - kak coklat sebab dia jual coklat. Dia banyak tolong aku dalam pelajaran :)
ieka - dia ni suka cakap lepas, bahaya sikit dia ni. Dia selalu gaduh ngan zarul. Pelik
miza - dia okayy, tuh jea.
fazira - guru kelas kami selalu keliru dengan nama kitaorang sebab nak agak sama, haha
syam - dia girl okayy, nama singkat dia ajaa. Dia sekarang dah pandai buat lawak, haha
zara - anak kesayangan cikgu bm kitaorang. bukan anak betul tauu, anak emas. Eh,
acap - mat mata empat, takrapat so dia takboleh diharap. aku ngan tiqa selalu bahan dia, haha
rasydan - dia okayyy.
faizal - aku taksuka dia, kbyee
zihan - kawan aku, dulu dia okayy but aku taktahu lha dengan dia yg sekarang, hm
laili - dia okayyy, kekadang aku saja jea menyakat dia, haha
atiqa - dalam kelas selalu bergossip dengan dia, haha
atar - budak baru tapi tak barubaru, acano tuh ?
paan - budak baru masuk adalah dalam 2 weeks.
zul - budak bola, macam biskut sekejap ada sekejap takda

Kayyy, tuh semua classmate bella, ada yg rapat ada yang tak, ada yang okayy ada yang takk. Hm, klaaa, penat nak taip lagi ni. Kbyeeee :)




.