Ugly Blog
I| Love| You




Sad story :'(
Thursday, August 2 | 0 comment(s)

Hey huys, hye haters, hye likes. Hey pretty, hey handsome. Hm, harini dah masuk puaa yang ke-15 kott, hehe. Hm, korang sihat ? ada yang demam takk ? Sememangnya bila puasa then taksihat memnag perit.

Back to tittle, kayy acctually story ni dari hari rabu lagi. Tapi takda kekuatan nak story tetiba harini ada. Kayy, sudah sedia maklum now i freedom :) dah tengok gambar dekat atas. Hm, hari rabu hari tuh genap sebulan bella couple ngan dia, taksangka bila bella bukak tweet dia, dia tulis SINGLE! :'(

Hm, awakkk kenapa buat saya macam ni. Saya nak selesaikan awak off fhone. Kenapa ? Hm, kenapa perlu mainkan oerasaan saya ? Kenapa haritu saya soal awak sure ke relay ni awak kata sure ? kenapa layan saya macam ni ? Kenapa saya bahagia dengan awak boleh pakai jari jea ? Kenapa wakk ? *lap air mata

Awak tahu setiap hari saya rindu awakk ? awak tahu saya sayang awakk ? tapi awak yang hancurkan hati saya. Kenapa wakk ? Sakit tahu takk hati ni ? Hm :( Kenapa awak dah tak nak, awakk taknak lepaskan. Hm, saya anggap yg kita ni dah clash sebab bio twitter awak tulis macam tuh. Dan saya anggap awak dah lpaskan saya. Saya terpaka terima even hati saya sengsara :( Saya takkisah kalau dulu awak tolak saya, saya takkisah punn. Tapi taksangka pulakk yang awak just nak mainkan perasaan saya. Kenapa kenapa kenpa ?

Kayy, semalam bella macam biasa lha pergi sekolah then zihan cakap muka bella pucat. Ouhh, dah biasa -,- Then, ika cakap "kalau nampak muka bella lain maknanya dia mesti menangis semalam" jyeahhh, betul kata ika. Bella story semuanya dekat abang, then dia kata bella bodoh sebab nangis sebab dia. Masih ada lagi lelaki lain. Masalahnya, bella dah syang dekat dia kan ? hm :( Nasri cakap, mungkin dia bukan yang terbaik untuk bella, hmm kayy.

Bella kena jugakk terima hakikat semua ni, walaupun perit. However, i need to strong. Takboleh lembiklembik. Senyum pun kurang dah diukir dekat bibir ni. Hm, honestly imissyou :'( Kbyeee -,-




.