Ugly Blog
I| Love| You




Happy Birthday Shidi :D
Sunday, October 14 | 0 comment(s)
Hi, assalamualaikum :) Blog dah maju hoo, dah baru. First bukak bella dah taktau nak tekan apa. Nasib pandai cari. hehe :p Ehh, korang sihat? Bella? hm sihat sikit jeaaa. Alahai mata ngantuk dah ni. hm *yawning Okayyy, happy birthday to you, happy birthday to you. Happy Birthday Shidi tak silap aku 19 tahun kott. haha dah tua rupanya dia. Aku ingat dia muda lagi. haha. Okayyy, harini spend time ngan birthday boy. Mula-mula memang malas nak pergi then dia asyik tanya jea so bella cakap lha bella pergi. Happy betul dapat tahu bella pergi. Kitaorang selebrate kat skatepark jea. Sebenarnya memang malas nak lepak situ. Tapi dia nak lepak situ bella ikut jelaa. Pergi sana and balik ikhwan ambik. Okayyy, TERPAKSA naik dia semat-mata sebab kau shidi. Hm, birthday boy kan. Hm, dapat spend time ngan kau pun dah happy kott. Btw, may Allah bless you shidi. Semoga berbahagia. Hm, sorry guys sebab tadi aku banyk sogeh. Well, shidi memang kenal aku. So, aku banyak ngadu dekat dia. hehe :p Aku lapar tadi pun dia yang temankan aku pergi makan dulu. hehe :p Tapi bella ngan shidi just kawan. Apak ahh, mata ngantuk ni :'( Hm, penat ahh taip. Nak tidue penat. Kbye




.